WIADOMOŚCI

Czas na przerwę, czas na... Oficjalnego Batonika F1
Czas na przerwę, czas na... Oficjalnego Batonika F1
Formuła 1 i firma Nestle ogłosiły dzisiaj nową, wieloletnią współpracę, w ramach której marka KitKat zostanie Oficjalnym Batonikiem Formuły 1.
baner_rbr_v3.jpg

Współpraca oficjalnie rozpocznie się w sezonie 2025, w 90. rocznicę powstania KitKat oraz 75. rocznicę powstania Formuły 1. W kolejnych latach partnerstwo wejdzie na kolejny poziom, a fani Formuły 1, jak zwykle będą mogli liczyć na ciekawe działania promocyjne, nagrody i strefy dla fanów na wybranych wyścigach.

Przenosząc swoje kultowe hasło "Czas na przerwę, czas na KitKat" do Formuły 1, partnerstwo podkreśla znaczenie chwili przerwy i łączy dwie różnorodne globalne grupy fanów. Obie marki angażują się w wzbogacenie doświadczeń fanów, łącząc emocje światowej klasy wyścigów z humorem KitKat i tradycją dzielenia się przerwami.

"Jesteśmy zachwyceni, że tak znana i fajna marka jak KitKat dołącza do nas jako partner" mówiła Emily Prazer, dyrektor ds. handlowych Formuły 1. "Jest uwielbiana na całym świecie i nie możemy się doczekać wspaniałych doświadczeń, które przyniesie naszym fanom na torze oraz nowej publiczności, którą wprowadzi do tego sportu."

"Formuła 1 to globalne zjawisko o szybko rosnącej, zróżnicowanej grupie fanów, zwłaszcza wśród młodszej widowni" mówił z kolei Bernard Meunier, reprezentujący koncern Nestle. "Dzięki globalnemu zasięgowi i napiętemu harmonogramowi, F1 oferuje KitKat idealną platformę, by przypominać każdemu o potrzebie chwili przerwy. Cieszymy się, że możemy wnieść nasze charakterystyczne poczucie humoru do tego ekscytującego sportu i tworzyć niezapomniane wrażenia dla fanów na całym świecie."

Udostępnij ten wpis Udostępnij na Wykopie Udostępnij na Facebooku Udostępnij na X

3 KOMENTARZE
avatar
ewerti

12.11.2024 14:54

0

Zbrodniczy koncern teraz współpracuje z F1? A co na to Kałmilton? Będzie beczał, że Nestle wykorzystuje małych murzynków do pracy na swoich plantacjach kakao? A może wyrzuci na wizji ten batonik, że niewolnicza praca porwanych w innych krajach dzieci jest też elementem obozu pracy Nestle? Może woda Nestle będzie teraz stygmatyzowana, że dzięki ich działaniom zarówno w USA jak i Afryce kilkaset tysięcy osób cierpi z powodu zanieczyszczeń źródeł wody oraz część z tych osób w ogóle nie ma dostępu do wody?


avatar
Artemis

12.11.2024 20:32

0

1. Raczej przeliczy sobie w głowie wszystko i przemilczy to. Jego humanitaryzm jest mocno wybiórczy. Ujawnia się wtedy, kiedy mu się to opłaca, albo przynajmniej nie zagraża jego finansom.


avatar
Markok

12.11.2024 20:50

0

Nestle wchodzi do F1? No to kierowcom może zacząć brakować picia w bolidach. #pdk


zaloguj się, by pisać komentarze

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

zarejestruj się
LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu